BE STARTER

NAUCZ SIĘ PROJEKTOWAĆ ZACHOWANIA

BE STARTER© to 160 minut materiału, który pokaże Ci, jak wykorzystać ekonomię behawioralną do
  • modelowania zachowań odbiorców,
  • tworzenia perswazyjnej komunikacji,
  • budowania architektury wyboru użytkowników,
  • pozacenowego zwiększania atrakcyjności produktów,
  • designu opakowań,
  • poprawiania performance’u landing pages,
  • projektowania nowych produktów i usług,
  • organizacji półki czy przestrzeni sklepowej

W ramach kursu dowiesz się, jak zazwyczaj drobne zmiany świadomie oparte o ekonomię behawioralna przynoszą spektakularne efekty.
Przekonały sie o tym marki takie jak:

BE STARTER© jest narzędziem stworzonym przez praktyków dla praktyków – ponad 45 case studies projektów z wykorzystaniem ekonomii behawioralnej to potężna dawka inspiracji dla Twojej pracy, zwłaszcza, jeśli jesteś:

PO ZAKOŃCZENIU KURSU BĘDZIESZ POTRAFIĆ

1.

przełożyć swój cel biznesowy, strategiczny 
czy wizerunkowy na cele behawioralne

2.

wskazywać kluczowe heurystyki i błędy poznawcze, które w nieuświadomiony sposób kierują zachowaniami Twoich odbiorców

3.

określić, jakich danych analitycznych potrzebujesz w projekcie oraz jak je gromadzić

4.

zaplanować czterostopniową pracę swoją lub Zespołu Projektowego nad własnym projektem
z wykorzystaniem BE

5.

rozpoznawać kluczowe elementy Zapalników oraz wyłaniać pomysły z największym potencjałem

ODCINEK 1

Po co małe słonie muszą być nieustannie popychane przez mamy słonice? Jak drzewa mogą pomóc w walce z ciężką nogą kierowców? Dlaczego warto wiedzieć, kim jest Daniel Kahneman? Co nam robi w głowie nowy interfejs serwisu bankowego? Kiedy (bo nie tak znowu często) przełączamy się na racjonalne myślenie?

prowadząca:
dr AGATA ROMANIUK

W TYM ODCINKU

  • poznasz kluczowe nazwiska ekonomistów behawioralnych,
  • dowiesz się, czym jest System 1 i System 2 oraz jak je rozróżniać,
  • zaznajomisz się z kluczowymi pojęciami: heurystyka, błąd poznawczy, Zapalnik, wyzwanie behawioralne.

ODCINEK 1

Po co małe słonie muszą być nieustannie popychane przez mamy słonice? Jak drzewa mogą pomóc w walce z ciężką nogą kierowców? Dlaczego warto wiedzieć, kim jest Daniel Kahneman? Co nam robi w głowie nowy interfejs serwisu bankowego? Kiedy (bo nie tak znowu często) przełączamy się na racjonalne myślenie?

prowadząca:
dr AGATA ROMANIUK

W TYM ODCINKU

  • poznasz kluczowe nazwiska ekonomistów behawioralnych,
  • dowiesz się, czym jest System 1 i System 2 oraz jak je rozróżniać,
  • zaznajomisz się z kluczowymi pojęciami: heurystyka, błąd poznawczy, Zapalnik, wyzwanie behawioralne.

ODCINEK 2

Czy dr Kosik powinien zmienić nazwisko na “Kosiński”? Dlaczego w IKEA są hot-dogi za 2 zł? Co sprawia, że dziewczynkom idzie gorzej na testach z matematyki? Po co zatapiać zabawki w mydle? Kiedy zaczynamy lubisz suche kanapki ze zwiędłą sałatą?
prowadząca:
dr AGATA ROMANIUK

W TYM ODCINKU

  • odkryjesz clou niechęci do straty, piku/końca oraz torowania,
  • poznasz 11 przykładów działań z Polski i ze świata opartych o BE oraz 5 eksperymentów,
  • dowiesz się, jak z niechęci do straty, piku/końca oraz torowania korzystają m.in. Play, Spotify, IKEA, Pekao, Znany Lekarz, Quantas.

ODCINEK 3

Po co Bożydar zadzwonił do Coca-Coli? Mieszkańcy którego kraju pokochali bramki w metrze? Dlaczego “moje” jest lepsze niż “Twoje”? Jak wygląda milioner? Co nam po informacji, ile prądu zużywają nasi sąsiedzi?
prowadząca:
JULIA KAŁCZYŃSKA

W TYM ODCINKU

  • odkryjesz clou ramowania, owczego pędu oraz efektu egocentryzmu,
  • poznasz 8 przykładów działań z Polski i ze świata opartych o BE oraz 1 eksperyment,
  • dowiesz się, jak z ramowania, owczego pędu i efektu egocentryzmu korzystają m.in. Canon, PLAY, Coca Cola, New York Times czy Energy Australia.

ODCINEK 4

Do jakiej gwiazdy kinematografii podobna jest Agata Romaniuk?
Czy to możliwe, żeby złapała nas kiedyś nagła chęć oszczędzania? Kiedy mężczyźni mogliby badać swoje jądra? Po co komu potłuczona gipsowa figurka? Co ma nawałnica śnieżna do rejestrowania telefonu na kartę?
prowadząca:
dr AGATA ROMANIUK

W TYM ODCINKU

  • odkryjesz clou pobudzenia, zakotwiczenia oraz efektu Ikea,
  • poznasz 10 przykładów działań z Polski i ze świata opartych o BE oraz 4 eksperymenty,
  • dowiesz się, jak z pobudzenia, zakotwiczenia oraz efektu Ikea korzystają m.in. McDonald’s, Zalando, Answear, Westpac, Play, Link4, Znany Lekarz.

ODCINEK 5

Dlaczego ekonomia behawioralna nie służy do podnoszenia satysfakcji z usług? Czym się różni klient z kartą płatniczą od tego bez karty płatniczej (i nie chodzi o kartę)? Jak podsłuchiwać ludzi, żeby nam za to płacono? Kiedy nie chcielibyśmy wylądować na pierwszej stronie ulubionej gazety? Z kim warto chodzić na wywiady?
prowadząca:
JULIA KAŁCZYŃSKA

W TYM ODCINKU

  • dowiesz się, z jakich etapów składają się procesy z wykorzystaniem BE,
  • poznasz kryteria formułowania wyzwań behawioralnych,
  • zgłębisz tajniki analiz niezbędnych do prowadzenia procesów behawioralnych: specyfikę BE Lens Review, zróżnicowane metody prowadzenia oraz zakresy analiz, budowę Barier i Szans,
  • uchwycisz istotę publicity principle.

ODCINEK 6

Dlaczego chcemy, żeby systemy były bardziej ludzkie? Co zrobić, żeby nasi klienci dotrzymywali słowa? Po co przyprawiać ludzi o szybsze bicie serca? Jaka jest przewaga licznych małych zmian nad jedną istotną? Ile Zapalników powinno nas satysfakcjonować w procesie?
prowadząca:
JULIA KAŁCZYŃSKA

W TYM ODCINKU

  • dowiesz się, z jakich etapów składają się procesy z wykorzystaniem BE,
  • poznasz kryteria formułowania wyzwań behawioralnych,
  • zgłębisz tajniki analiz niezbędnych do prowadzenia procesów behawioralnych: specyfikę BE Lens Review, zróżnicowane metody prowadzenia oraz zakresy analiz, budowę Barier i Szans,
  • uchwycisz istotę publicity principle.

NARZĘDZIA

W ramach PAKIETU PREMIUM otrzymasz zestaw narzędzi, które pomogą Ci uruchomić własny projekt bazujący na ekonomii behawioralnej.

Zdecyduj się na Pakiet Premium i nie trać dostępu do:

FORMATKA ZAPALNIKA

Szablon, który pozwala strukturyzować wiedzę i w czytelny sposób prezentować pomysły na projekty zmian zachowań

SŁOWNIK Z 9 WIODĄCYMI HEURYSTYKAMI

(niechęć do straty, efekt egocentryzmu, zakotwiczenie, torowanie, ramowanie, owczy pęd, pobudzenie, pik/koniec, efekt Ikea)

SŁOWNICZEK Z 5 DODATKOWYMI HEURYSTYKAMI

napisz do nas na instytut@ekonomiabehawioralna.pl , jeśli już teraz chcesz się dowiedzieć, z jakimi heurystykami Cię zapoznamy

KOMPLETNE CASE STUDY PROJEKTU DLA PLAY

materiał, który pokazuje holistyczny proces dla konkretnego, rzeczywistego wyzwania behawioralnego

KOMPLETNE CASE STUDY PROJEKTU DLA PLAY

materiał, który pokazuje holistyczny proces dla konkretnego, rzeczywistego wyzwania behawioralnego

45 MINUT KONSULTACJI TELEFONICZNEJ

z Agatą Romaniuk lub Julią Kałczyńską dot. własnego projektu z zakresu ekonomii behawioralnej.

DR AGATA ROMANIUK

Ekspert ds. ekonomii behawioralnej (BE), doświadczona brand konsultantka i strateżka komunikacja. Projektuje sytuacje decyzyjne w oparciu o BE, prowadzi projekty strategiczne dla różnych branż z zakresu pozycjonowania, optymalizacji portfolio, architektury marki i komunikacji, ostatnio dla marek: Tatra, KRUK, Millenium, IKEA, Metro Properties. W ciągu ostatnich 10 lat pracowała w agencji McCann jako Human Insights Director, następnie w agencji brand consultingowej CPC, a ostatnio z The Behavioral Architects w Sydney. Prowadzi własny butik koncepcyjny BLINK.
"Ten kurs to opowieść praktyka dla praktyków. Skupiamy się w nim na dziewięciu kluczowych heurystykach i błędach poznawczych, które wykorzystaliśmy w ponad 35 projektach komercyjnych i społecznych. Mam nadzieję, że po jego ukończeniu uda Ci się dostrzegać omawiane zagadnienia na co dzień: w sklepie, biurze, relacjach ze współpracownikami, zachowaniach Twoich klientów czy domowników"

JULIA KAŁCZYŃSKA

Konsultantka BE, strateżka komunikacyjna. Na co dzień rozwija metodologię BE BLINK©, prowadząc szkolenia oraz procesy skupione na wdrażaniu rozwiązań behawioralnych. Współpracowała z takimi klientami jak IKEA, ING, Millennium, MARS, Urząd m.st. Warszawy, ClientEarth. Doświadczenie strategiczne zdobywała w agencjach Lemon Sky J. Walter Thompson Poland oraz 180heartbeats + Jung v. Matt.
“Metodologia pracy wykorzystująca ekonomię behawioralną zakłada poruszanie się w obrębie ustrukturyzowanych procesów. Liczę na to, że po ostatnim odcinku odważysz się wyznaczyć cel behawioralny i rozpocząć własny projekt z wykorzystaniem BE. Koniecznie daj nam o tym znać!”

WYBIERZ SWÓJ PAKIET

PREMIUM

Ważny przez 90 dni
990 NETTO
  • dostęp do wszystkich 6 odcinków
    przez 90 dni
  • pakiet startowy do własnego projektu:
    formatka Zapalnika,
    słowniczek z 9 wiodącymi heurystykami,
    słowniczek z 5 dodatkowymi heurystykami.
  • lektura:
    case study projektu dla marki PLAY
  • certyfikat elektroniczny udziału w kursie
  • zniżka 5% na książki w biblioteczce IEB
  • książka "Zapalniki zmian"
    autorstwa Agaty Romaniuk i Julii Kałczyńskiej
  • 45 minut konsultacji telefonicznej
    z Agatą Romaniuk lub Julią Kałczyńską dot. własnego projektu z zakresu ekonomii behawioralnej (do wykorzystania w ciągu 30 dni od kupna kursu)
POLECANY

STANDARD

Ważny przez 45 dni
490 NETTO
  • dostęp do wszystkich 6 odcinków
    przez 45 dni
  • pakiet startowy do własnego projektu: formatka Zapalnika,
    słowniczek z 9 wiodącymi heurystykami
  • lektura:
    case study projektu dla PLAY
  • certyfikat elektroniczny udziału w kursie
  • zniżka 5% na książki w biblioteczce IEB

BASIC

Ważny przez 15 dni
390 NETTO
  • dostęp do wszystkich 6 odcinków
    przez 15 dni
  • pakiet startowy do własnego projektu: formatka Zapalnika,
    słowniczek z 9 wiodącymi heurystykami

Jesteś klientem korporacyjnym? Potrzebujesz większej liczby pakietów? 
Skorzystaj z naszego rozwiązania BE ENTERPRISE i oszczędź do 35%.

Scroll to Top