- KURS BE STARTER
- CZEGO SIĘ NAUCZYSZ
- DLA KOGO
- PROWADZĄCE
- PAKIETY
NAUCZ SIĘ PROJEKTOWAĆ ZACHOWANIA
- modelowania zachowań odbiorców,
- tworzenia perswazyjnej komunikacji,
- budowania architektury wyboru użytkowników,
- pozacenowego zwiększania atrakcyjności produktów,
- designu opakowań,
- poprawiania performance’u landing pages,
- projektowania nowych produktów i usług,
- organizacji półki czy przestrzeni sklepowej
W ramach kursu dowiesz się, jak zazwyczaj drobne zmiany świadomie oparte o ekonomię behawioralna przynoszą spektakularne efekty.
Przekonały sie o tym marki takie jak:
- projektantem CX i UX,
- copywriterem,
- strategiem,
- pracownikiem działu R&D,
- badaczem,
- managerem projektów
PO ZAKOŃCZENIU KURSU BĘDZIESZ POTRAFIĆ
1.
przełożyć swój cel biznesowy, strategiczny
czy wizerunkowy na cele behawioralne
2.
wskazywać kluczowe heurystyki i błędy poznawcze, które w nieuświadomiony sposób kierują zachowaniami Twoich odbiorców
3.
określić, jakich danych analitycznych potrzebujesz w projekcie oraz jak je gromadzić
4.
zaplanować czterostopniową pracę swoją lub Zespołu Projektowego nad własnym projektem
z wykorzystaniem BE
5.
rozpoznawać kluczowe elementy Zapalników oraz wyłaniać pomysły z największym potencjałem
ODCINEK 1
Po co małe słonie muszą być nieustannie popychane przez mamy słonice? Jak drzewa mogą pomóc w walce z ciężką nogą kierowców? Dlaczego warto wiedzieć, kim jest Daniel Kahneman? Co nam robi w głowie nowy interfejs serwisu bankowego? Kiedy (bo nie tak znowu często) przełączamy się na racjonalne myślenie?
W TYM ODCINKU
- poznasz kluczowe nazwiska ekonomistów behawioralnych,
- dowiesz się, czym jest System 1 i System 2 oraz jak je rozróżniać,
- zaznajomisz się z kluczowymi pojęciami: heurystyka, błąd poznawczy, Zapalnik, wyzwanie behawioralne.
ODCINEK 1
Po co małe słonie muszą być nieustannie popychane przez mamy słonice? Jak drzewa mogą pomóc w walce z ciężką nogą kierowców? Dlaczego warto wiedzieć, kim jest Daniel Kahneman? Co nam robi w głowie nowy interfejs serwisu bankowego? Kiedy (bo nie tak znowu często) przełączamy się na racjonalne myślenie?
W TYM ODCINKU
- poznasz kluczowe nazwiska ekonomistów behawioralnych,
- dowiesz się, czym jest System 1 i System 2 oraz jak je rozróżniać,
- zaznajomisz się z kluczowymi pojęciami: heurystyka, błąd poznawczy, Zapalnik, wyzwanie behawioralne.
ODCINEK 2
W TYM ODCINKU
- odkryjesz clou niechęci do straty, piku/końca oraz torowania,
- poznasz 11 przykładów działań z Polski i ze świata opartych o BE oraz 5 eksperymentów,
- dowiesz się, jak z niechęci do straty, piku/końca oraz torowania korzystają m.in. Play, Spotify, IKEA, Pekao, Znany Lekarz, Quantas.
ODCINEK 3
W TYM ODCINKU
- odkryjesz clou ramowania, owczego pędu oraz efektu egocentryzmu,
- poznasz 8 przykładów działań z Polski i ze świata opartych o BE oraz 1 eksperyment,
- dowiesz się, jak z ramowania, owczego pędu i efektu egocentryzmu korzystają m.in. Canon, PLAY, Coca Cola, New York Times czy Energy Australia.
ODCINEK 4
Czy to możliwe, żeby złapała nas kiedyś nagła chęć oszczędzania? Kiedy mężczyźni mogliby badać swoje jądra? Po co komu potłuczona gipsowa figurka? Co ma nawałnica śnieżna do rejestrowania telefonu na kartę?
W TYM ODCINKU
- odkryjesz clou pobudzenia, zakotwiczenia oraz efektu Ikea,
- poznasz 10 przykładów działań z Polski i ze świata opartych o BE oraz 4 eksperymenty,
- dowiesz się, jak z pobudzenia, zakotwiczenia oraz efektu Ikea korzystają m.in. McDonald’s, Zalando, Answear, Westpac, Play, Link4, Znany Lekarz.
ODCINEK 5
W TYM ODCINKU
- dowiesz się, z jakich etapów składają się procesy z wykorzystaniem BE,
- poznasz kryteria formułowania wyzwań behawioralnych,
- zgłębisz tajniki analiz niezbędnych do prowadzenia procesów behawioralnych: specyfikę BE Lens Review, zróżnicowane metody prowadzenia oraz zakresy analiz, budowę Barier i Szans,
- uchwycisz istotę publicity principle.
ODCINEK 6
W TYM ODCINKU
- dowiesz się, z jakich etapów składają się procesy z wykorzystaniem BE,
- poznasz kryteria formułowania wyzwań behawioralnych,
- zgłębisz tajniki analiz niezbędnych do prowadzenia procesów behawioralnych: specyfikę BE Lens Review, zróżnicowane metody prowadzenia oraz zakresy analiz, budowę Barier i Szans,
- uchwycisz istotę publicity principle.
NARZĘDZIA
W ramach PAKIETU PREMIUM otrzymasz zestaw narzędzi, które pomogą Ci uruchomić własny projekt bazujący na ekonomii behawioralnej.
Zdecyduj się na Pakiet Premium i nie trać dostępu do:
FORMATKA ZAPALNIKA
Szablon, który pozwala strukturyzować wiedzę i w czytelny sposób prezentować pomysły na projekty zmian zachowań
SŁOWNIK Z 9 WIODĄCYMI HEURYSTYKAMI
(niechęć do straty, efekt egocentryzmu, zakotwiczenie, torowanie, ramowanie, owczy pęd, pobudzenie, pik/koniec, efekt Ikea)
SŁOWNICZEK Z 5 DODATKOWYMI HEURYSTYKAMI
napisz do nas na instytut@ekonomiabehawioralna.pl , jeśli już teraz chcesz się dowiedzieć, z jakimi heurystykami Cię zapoznamy
KOMPLETNE CASE STUDY PROJEKTU DLA PLAY
materiał, który pokazuje holistyczny proces dla konkretnego, rzeczywistego wyzwania behawioralnego
KOMPLETNE CASE STUDY PROJEKTU DLA PLAY
materiał, który pokazuje holistyczny proces dla konkretnego, rzeczywistego wyzwania behawioralnego
45 MINUT KONSULTACJI TELEFONICZNEJ
z Agatą Romaniuk lub Julią Kałczyńską dot. własnego projektu z zakresu ekonomii behawioralnej.
DR AGATA ROMANIUK
JULIA KAŁCZYŃSKA
WYBIERZ SWÓJ PAKIET
PREMIUM
Ważny przez 90 dni-
dostęp do wszystkich 6 odcinków
przez 90 dni -
pakiet startowy do własnego projektu:
formatka Zapalnika,
słowniczek z 9 wiodącymi heurystykami,
słowniczek z 5 dodatkowymi heurystykami.
-
lektura:
case study projektu dla marki PLAY -
certyfikat elektroniczny udziału w kursie
-
zniżka 5% na książki w biblioteczce IEB
-
książka "Zapalniki zmian"
autorstwa Agaty Romaniuk i Julii Kałczyńskiej -
45 minut konsultacji telefonicznej
z Agatą Romaniuk lub Julią Kałczyńską dot. własnego projektu z zakresu ekonomii behawioralnej (do wykorzystania w ciągu 30 dni od kupna kursu)
STANDARD
Ważny przez 45 dni-
dostęp do wszystkich 6 odcinków
przez 45 dni -
pakiet startowy do własnego projektu: formatka Zapalnika,
słowniczek z 9 wiodącymi heurystykami
-
lektura:
case study projektu dla PLAY -
certyfikat elektroniczny udziału w kursie
-
zniżka 5% na książki w biblioteczce IEB
BASIC
Ważny przez 15 dni-
dostęp do wszystkich 6 odcinków
przez 15 dni -
pakiet startowy do własnego projektu: formatka Zapalnika,
słowniczek z 9 wiodącymi heurystykami
Jesteś klientem korporacyjnym? Potrzebujesz większej liczby pakietów?
Skorzystaj z naszego rozwiązania BE ENTERPRISE i oszczędź do 35%.