BE STARTER© to 160 minut materiału, który pokaże Ci, jak wykorzystać ekonomię behawioralną do:
- modelowania zachowań odbiorców,
- tworzenia perswazyjnej komunikacji,
- budowania architektury wyboru użytkowników,
- poza cenowego zwiększania atrakcyjności produktów,
- designu opakowań,
- poprawiania performance’u landing pages,
- projektowania nowych produktów i usług,
- organizacji półki czy przestrzeni sklepowej
- projektantem CX i UX
- copywriterem
- strategiem
- pracownikiem działu R&D
- badaczem
- managerem projektów
- przełożyć swój cel biznesowy, strategiczny czy wizerunkowy na cele behawioralne,
- wskazywać kluczowe heurystyki i błędy poznawcze, które w nieuświadomiony sposób kierują zachowaniami Twoich odbiorców,
- określić, jakich danych analitycznych potrzebujesz w projekcie oraz jak je gromadzić,
- zaplanować czterostopniową pracę swoją lub Zespołu Projektowego nad własnym projektem z wykorzystaniem BE,
- rozpoznawać kluczowe elementy Zapalników oraz wyłaniać pomysły z największym potencjałem.
W ramach kursu dowiesz się, jak zazwyczaj drobne zmiany świadomie oparte o ekonomię behawioralna przynoszą spektakularne efekty.
Przekonały się o tym firmy takie jak:
ODCINEK 1
Po co małe słonie muszą być nieustannie popychane przez mamy słonice? Jak drzewa mogą pomóc w walce z ciężką nogą kierowców? Dlaczego warto wiedzieć, kim jest Daniel Kahneman? Co nam robi w głowie nowy interfejs serwisu bankowego? Kiedy (bo nie tak znowu często) przełączamy się na racjonalne myślenie?
W TYM ODCINKU
- poznasz kluczowe nazwiska ekonomistów behawioralnych,
- dowiesz się, czym jest System 1 i System 2 oraz jak je rozróżniać,
- zaznajomisz się z kluczowymi pojęciami: heurystyka, błąd poznawczy, Zapalnik, wyzwanie behawioralne.
ODCINEK 2
W TYM ODCINKU
- odkryjesz clou niechęci do straty, piku/końca oraz torowania,
- poznasz 11 przykładów działań z Polski i ze świata opartych o BE oraz 5 eksperymentów,
- dowiesz się, jak z niechęci do straty, piku/końca oraz torowania korzystają m.in. Play, Spotify, IKEA, Pekao, Znany Lekarz, Quantas.
ODCINEK 3
W TYM ODCINKU
- odkryjesz clou ramowania, owczego pędu oraz efektu egocentryzmu,
- poznasz 8 przykładów działań z Polski i ze świata opartych o BE oraz 1 eksperyment,
- dowiesz się, jak z ramowania, owczego pędu i efektu egocentryzmu korzystają m.in. Canon, PLAY, Coca Cola, New York Times czy Energy Australia.
ODCINEK 4
W TYM ODCINKU
- odkryjesz clou pobudzenia, zakotwiczenia oraz efektu Ikea,
- poznasz 10 przykładów działań z Polski i ze świata opartych o BE oraz 4 eksperymenty,
- dowiesz się, jak z pobudzenia, zakotwiczenia oraz efektu Ikea korzystają m.in. McDonald’s, Zalando, Answear, Westpac, Play, Link4, Znany Lekarz.
ODCINEK 5
W TYM ODCINKU
- dowiesz się, z jakich etapów składają się procesy z wykorzystaniem BE,
- poznasz kryteria formułowania wyzwań behawioralnych,
- zgłębisz tajniki analiz niezbędnych do prowadzenia procesów behawioralnych: specyfikę BE Lens Review, zróżnicowane metody prowadzenia oraz zakresy analiz, budowę Barier i Szans,
- uchwycisz istotę publicity principle.
ODCINEK 6
W TYM ODCINKU
- odkryjesz, czym jest Zapalnik oraz jakie rodzaje Zapalników wyróżniamy,
- dowiesz się krok po kroku, jak projektować Zapalniki,
- poznasz kryteria oceny silnych Zapalników.
- zobaczysz, jak wygląda zapis kompletnego Zapalnika gotowego do testów.
NARZĘDZIA
W ramach PAKIETU PREMIUM otrzymasz zestaw narzędzi, które pomogą Ci uruchomić własny projekt bazujący na ekonomii behawioralnej.
Zdecyduj się na Pakiet Premium i nie trać dostępu do:
FORMATKA ZAPALNIKA
Szablon, który pozwala strukturyzować wiedzę i w czytelny sposób prezentować pomysły na projekty zmian zachowań
SŁOWNIK Z 9 WIODĄCYMI HEURYSTYKAMI
(niechęć do straty, efekt egocentryzmu, zakotwiczenie, torowanie, ramowanie, owczy pęd, pobudzenie, pik/koniec, efekt Ikea)
SŁOWNICZEK Z 5 DODATKOWYMI HEURYSTYKAMI
napisz do nas na instytut@ekonomiabehawioralna.pl , jeśli już teraz chcesz się dowiedzieć, z jakimi heurystykami Cię zapoznamy
KOMPLETNE CASE STUDY PROJEKTU DLA PLAY
materiał, który pokazuje holistyczny proces dla konkretnego, rzeczywistego wyzwania behawioralnego
KSIĄŻKA ZAPALNIKI ZMIAN
autorstwa dr Agaty Romaniuk
45 MINUT KONSULTACJI TELEFONICZNEJ
z Agatą Romaniuk lub Julią Kałczyńską dot. własnego projektu z zakresu ekonomii behawioralnej.
prowadzące
DR AGATA ROMANIUK
JULIA KAŁCZYŃSKA
WYBIERZ SWÓJ PAKIET
PREMIUM
Ważny przez 90 dni-
dostęp do wszystkich 6 odcinków
przez 90 dni -
pakiet startowy do własnego projektu:
formatka Zapalnika,
słowniczek z 9 wiodącymi heurystykami,
słowniczek z 5 dodatkowymi heurystykami.
-
lektura:
case study projektu dla marki PLAY -
certyfikat elektroniczny udziału w kursie
-
zniżka 5% na książki w biblioteczce IEB
-
książka "Zapalniki zmian"
autorstwa Agaty Romaniuk i Julii Kałczyńskiej -
45 minut konsultacji telefonicznej
z Agatą Romaniuk dot. własnego projektu z zakresu ekonomii behawioralnej (do wykorzystania w ciągu 30 dni od kupna kursu)
STANDARD
Ważny przez 45 dni-
dostęp do wszystkich 6 odcinków
przez 45 dni -
pakiet startowy do własnego projektu: formatka Zapalnika,
słowniczek z 9 wiodącymi heurystykami
-
lektura:
case study projektu dla PLAY -
certyfikat elektroniczny udziału w kursie
-
zniżka 5% na książki w biblioteczce IEB
BASIC
Ważny przez 15 dni-
dostęp do wszystkich 6 odcinków
przez 15 dni -
pakiet startowy do własnego projektu: formatka Zapalnika,
słowniczek z 9 wiodącymi heurystykami